سلام

بعد از فیلتر شدن وبلاگ در خرداد امسال ، بنده مجبور به حذف 900 الی 1000 پست شدم . این تصمیم باعث شد سیل ارور های 404 روانه خانواده برتر بشه و ... .

برای کاهش این اخطارها ، محتوای تمام اون پست ها حذف و خود پست ها هم رمزگذاری شدند . بنابراین اگه با پستی با عنوان " بدون محتوا ... " مواجه شدید رمزشون معمولا 1234 هستش ، اگه اون ها رو باز کنید یه متن تکراری خواهید دید . 

بنابراین ما الان در خانواده برتر پست های آموزش مسائل زناشویی نداریم، اگر پست هایی هم وجود داشته باشد به دلیل زیاد بودن تعداد پست ها، بنده نتوانستم آن ها رو ببینم، که در بازبینی های دوباره اگر با آن ها مواجه شدم، اقدام به حذف یا ویرایش اساسی آن ها خواهم کرد .

ان شاء الله مسئولان امر تدبیری اتخاذ بکنند تا آموزش های مسائل جنسی و زناشویی در اختیار متقاضیان که تعدادشان کم هم نیست قرار گیرد. 

بعضی از صفحات شخصی هم هستند که به درخواست صاحبان اون ها حذف شده بودند ، اون پست ها هم برای کاهش ارور 404 ، مجددا فعال و رمزگذاری شدند . رمز اون ها 1234 نیست . این صفحات قرار بود که در دسترس نباشند ، بنابراین به جای حذف ، الان با رمزگذاری از دسترس عموم خارج هستند .

موفق باشید

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش